lördag 16 september 2017

mer fräck än tantig


Rokokobyrå, 4500 kr

Chalk Paint™ Graphite och Florence



En rokokobyrå ville bli ompysslad, så det var bara att sätta igång - bort med alla tjusiga beslag, rengöring med målartvätt, på med Chalk Paint™ Graphite och Black Wax, skruva tillbaka allt bling och slutligen lägga på den rödbruna marmorskivan... Tjohoo, färdig! Backar några steg för att titta på skönheten. Nej, men vänta nu, det här känns inte alls som min stil. Marmor ja, men inte i den färgen och inte tillsammans med allt bling. Kanske blev det lite too much för mig och jag valde istället att gå loss med den underbara färgen Chalk Paint™ Florence plus Clear och Black Wax. Jag ville att byrån skulle bli mer fräck än tantig om ni förstår hur jag menar ;-) Och ja, nu blev det mera rätt! En fräck godbit, i mina ögon! 

Höjd: 77 cm
Bredd: 91 cm
Djup: 42 cm
Pris: 4500 kr

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar